Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av ich - 11 augusti 2010 10:01

Ett par av er gör nog det i alla fall. (Hej på er!!)

Trogna läsare som tittar in här varje dag trots att bloggarinnan lyser med sin frånvaro. Mucho förlåto till er...


Semestern börjar lida mot sitt slut (vad hände liksom??) o jag är inne på sista veckan innan det är dags att börja jobba igen.

Att 5 veckor kan passera så snabbt finner jag ganska obehagligt.


Å andra sidan så håller vi på att skola in dotera på dagis o vart de 15 månaderna som gått, efter att hon föddes, har tatt vägen...Ja, det har jag inte heller nån aning om.

Hon har denna sommar lärt sig att gå (WOW-faktor på den...det dröjde bra länge vill jag lova), lärt sig det mycket effektiva ordet "NEJ!!!" o även att stå upp mot storebrollan.


Snart fyller sonen 3 (T-R-E!!!!) år o han önskar sig Blixten McQueen i alla dess former, godis o sandaletter i födelsedagspresent.

Han har denna sommar blivit blöjfri.

( Never mind den gången det olyckade sig o trillade ut ett "visitkort"   ur hans shorts inne på Bauhaus.

- Mamma, mamma...Det hände nåt därborta...

Uhhuhh...)


Und jetzt;

- Tvätt

- Sanering av moi

- Upp på la stada för att köpa byxor till Lilltossan.

 ( Punkt 2 är absolut nödvändig innan punkt 3.)


Over and out.







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här bor jag

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards